Načini plačila in dostava

Ponudnik kupcu omogoča naslednje načine plačila:

  • Plačilo po predračunu na poslovni račun ponudnika Luka Ščančar s.p., Šarhova ulica 97, 2000 Maribor, odprt pri NOVA KBM d.d.. Kupec predračun prejme po e-pošti, rok plačila predračuna je pet (5) delovnih dni od prejema predračuna. Pravočasno plačilo predračuna je bistvena sestavina pogodbe. V kolikor predračun do izteka roka ni plačan, se smatra, da je pogodba razvezana. V tem primeru ponudnik ne jamči več dobavljivosti oz. razpoložljivosti naročenih artiklov ter je prost vseh obveznosti iz naslova konkretnega naročila.
  • Plačilo s plačilnimi karticami poteka preko plačilnega sistema Stripe, ki je v lasti podjetja Stripe. Podatki o karticah se ne shranjujejo v podjetju. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Plačevanje je mogoče z naslednjimi karticami: Mastercard, Visa, Visa Electron in Maestro (če vaša Maestro kartica to omogoča – preverite pri banki).
  • Plačilo po povzetju, ki se opravi z gotovino ali kartico ob prevzemu (za plačilo ob prevzemu se zaračuna dodaten strošek v višini 1,5 EUR).

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

Dostava:

Cena poštnine z dostavno službo GLS znaša 4,10 EUR, pri izbiri plačila po povzetju se zaračuna še dodaten strošek, ki znaša 1,5 EUR. Stroški dostave se poravnajo skupaj z zneskom naročila.

Za vsa naročila nad 130,00 € je dostava brezplačna. Blago kupljeno v našem spletnem centru bomo dostavili kamorkoli v Sloveniji po enotni ceni.

Dobavni rok v Sloveniji za artikle na zalogi je običajno 2-4 delovnih dni. V primeru da izdelka ni na zalogi, je rok dobave odvisen od razpoložljivosti pri dobaviteljih in se je pred oddajo naročila o njem potrebno pozanimati po elektronski pošti.

V kolikor ob prevzemu paketa ugotovite, da je embalaža oziroma škatla poškodovana, morate od kurirja zahtevati, da izpolni in izroči škodni zahtevek. V primeru prevzema poškodovanega paketa kasnejši reklamacijski zahtevki več niso mogoči.